Zajęcia wyrównawcze z matematyki -klasa I
W zajęciach uczestniczy czworo dzieci, a frekwencja na nich jest stuprocentowa. Większość zajęć odbywa się w pracowni komputerowej. Korzystamy ze stron internetowych z grami online dla dzieci. Dzięki nim...
W zajęciach uczestniczy czworo dzieci, a frekwencja na nich jest stuprocentowa. Większość zajęć odbywa się w pracowni komputerowej. Korzystamy ze stron internetowych z grami online dla dzieci. Dzięki nim...
Na zajęcia systematycznie uczęszcza ośmioro dzieci. Poznaliśmy już ruchy wszystkich pionów na szachownicy i rozegraliśmy pierwsze partie szachowe.
Korzystamy z gier matematycznych online w pracowni...
Zajęcia matematyczno – szachowe odbywają się we wtorki, uczestniczy w nich ośmioro uczniów z klas: drugiej i trzeciej. Głównym celem zajęć jest poszerzenie umiejętności matematycznych, szczególnie w...
Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z matematyki odbywają się w piątki. W zajęciach uczestniczy czworo uczniów z klasy drugiej. Głównym celem zajęć jest wyrównywanie braków w wiadomościach i...
Kółko przyrodnicze działało w ramach projektu unijnego „Odkrywamy świat i swoje możliwości, edukacja celem naszej lepszej przyszłości”. Zajęcia odbywały się raz w tygodniu - we wtorki na 6 i 7...
Zajęcia dodatkowe z języka polskiego w ramach projektu „Odkrywamy świat i swoje możliwości…” są realizowane w formie indywidualnej z uczniem, dla którego język polski jest drugim językiem. Ich celem jest doskonalenie umiejętności skutecznej komunikacji w języku polskim poprzez równomierne rozwijanie wszystkich najważniejszych sprawności językowych: mówienia, rozumienia...
Warsztaty fizyczne realizowane w ramach projektu „Odkrywam świat i swoje możliwości, edukacja celem naszej lepszej przyszłości” przeznaczone są dla uczniów klasy VIII, którzy chcą poszerzyć swoje...
W zajęciach koła uczestniczy 8 uczniów klasy szóstej. Tematyka zajęć jest dostosowana do zainteresowań uczniów i dotyczy głównie treści geograficznych, biologicznych oraz fizyczno-chemicznych. Dbamy o to...
Uczniowie kl. 4 na zajęciach przyrodniczych chętnie przygotowują prezentacje na temat otaczającego nas świata. Fascynują ich zwłaszcza oryginalne istoty żywe (np. drzewa, motyle), ale także niesamowite i rzadkie zjawiska przyrodnicze (zorza, chmury soczewkowate, bioluminescencja). Samodzielnie wykonują proste eksperymenty
.